Monday, July 12, 2010 By: DAMAI IMPIAN D'BANGI

...12 Julai 2010...


Assalamualaikum mak. Apa khabar mak di rumah Damai Impian D’Bangi?. Harap mak, ayah, angah, adik berada dalam kedaan sihat sejahtera. Kakak di UiTM Segamat ni sihat sejahtera aje :')

Ok ok.. sebelum tu.. teman-teman, mari kita menyanyi dulu untuk mak saya.. hehe

Happy Birthday to you...
Happy Birthday to you...
Happy Birthday to Mak ku...
Happy Birthday to you...

yeay.. tepuk tangan...


Hehe.. Tujuan kakak menyelinap masuk kat blog mak ni kerana nak buat entry untuk mengucapkan Selamat Ulangtahun kelahiran mak yang ke 45. Alhamdulillah. Semoga mak murah rezeki, panjang umur serta sentiasa sihat sejahtera. Amin. Eh semoga mak sentiasa nampak awet muda juga hehe.


Muka mak dan kakak samakan?


Asnawi@ Angah....


Nanti kakak balik kita celebrate birthday mak ye. Tapi mesti mak dah celebrate dengan ayah dan adik-adik dulu kan. Masak sedap-sedap atau makan kat restoran yang sedap-sedap jugak kan hehe.


















Selamat Ulangtahun Kelahiran ye mak ku.. I Love You So Much...

Sekian dari kakak...



Happy Birthday Mak ku...

9 comments:

kakpah said...

birthday ko ek. ala.. maaplah tak ucap tadi. tak ingat.
anyway, happy birthday..

Mama said...

Salam Yati... selamat hari lahir, semoga panjang umur, murah rezeki dan semoga hari ini dan hari2 yg akan dtg lebih baik dpd semalam... amin..

Pn Kartini said...

Salam my dear sis yati:):)

Happy Besday..
Moga sentiasa dirahmatiNya..dimurahkan rezeki dan dilindungiNya selalu..
Semoga kebahagiaan sentiasa mengiringi akak...:):)

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

K.Pah, t.kasih atas ucapan..dah dpt hadiah 5 bag goodees td. Alhamdulillah dpt berbuka puasa dgn telur pindang dan cup cake dri k.pah..thanks.

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

K.Zah..t.kasih atas ingatan. Smg K.Zah dan keluarga juga dimurahkan rezeki dan sejahtera selalu hendaknya.

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

T. kasih Tinie..
Smg Allah rahmati dan lindungi Tinie dan keluarga juga. Ameen..

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Buat kakak di Segamat..t.kasih kerana menceroboh masuk ke blog mak.
Mari hadiahkan al fatihah buat ibu mak(nenek kakak) yg melahirkan mak ke dunia. Mudah2an beliau dihimpunkan bersama-sama mereka yg beriman..dimasukkan ke syurga Firdausi. Ameen..

DrSinga said...

alamak....
terlambat sehari....
.
happy birthday!!!
:)
.
terkejut tengok ramai penceroboh2 tu..

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

T.kasih Dr..

biar lambat asal sempat..he..he..Tak tau la..budak nakal mana berani2 menceroboh rumahtangga kita..birthday punya pasal..dimaafkan ok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...